Kære håndbold venner.

Hermed invitation til næste års Kondicup, vi håber at se såvel nye som tidligere deltagere til KONDICUP 2019 12. - 14. april.

Nedenfor finder I vores indbydelse.
I har hermed tiden frem til 1. februar 2019 til at finde ud af, om I vil være med.
Vi er i år presset på overnatningsmulighederne, og derfor vil stævnet være lidt mindre end normalt, så jo før I tilmelder jer jo bedre.
Vi registrerer tilmeldingerne i den rækkefølge, de kommer ind, og under hensyntagen til fordelingen af tilmeldte hold i de enkelte rækker. I tilfælde af overtegning gælder princippet ”først til mølle”.

 

Efter modtagelsen af tilmeldingen (som vi helst vil have pr. mail) fremsendes en bekræftelse retur pr. mail, som vil vise hvad vi har registreret ud fra tilmeldingen og om holdet/holdene er optaget eller på venteliste. Sammen med bekræftelsen vil betalingsoplysninger til brug for betaling af holdgebyr være anført. For at opretholde tilmeldingen skal holdgebyr være betalt indenfor 7 dage fra modtagelsen af bekræftelsen.

Vi vil gerne opfordre Jer til at bruge vores hjemmeside www.gnif.dk se under fanen Kondicup, både før, under og efter stævnet. Her vil vedlagte invitation, dispensationsregler m.v. blive lagt ind. Ligesom stævneprogram m.v. vil blive lagt ind når det foreligger.

Ved at anvende vores hjemmeside og dermed internettet viser vore erfaringer, at vi når ud til en større kreds af foreninger end vi tidligere har gjort. Vi vil derfor opfordre Jer til at tilmelde hurtigst muligt, således at stævnet ikke er overtegnet inden vi hører fra Jer.

Dette brev er udsendt efter JHFs` foreningsadresse oversigt og til evt. kontaktperson fra tidligere.

Vi glæder os til at høre fra jer.

P.v.a. GNIF

René Laursen

Tvedvej 75

7620 Lemvig

Tlf. 20 81 63 01

rene@herl.dk


 

Jeres klub inviteres hermed til at deltage i Gudum Nissum IF´s KONDI-CUP i dagene 12. - 14. april 2019.
Turneringen arrangeres i år for 32. gang. Vi kan hvert år glæde os over, at de fleste gæstende klubber er gamle venner fra tidligere år. Det er vi meget glade for, selv om vi også ser frem til at møde nye. Vi spiller på banerne i Nørre Nissum. Det vil sige, at vi spiller på de to baner i Østhallen samt i hallen på Nørre Nissum Efterskole. Indkvarteringen vil primært foregå på Nørre Nissum Skole, samt muligvis en ekstra lokation i Nissum.

Formålet med turneringen er bl.a. at give foreningerne mulighed for at arrangere en god og billig tur for de yngste spillere, dvs. årgang 08/09 (U-10) og 06/07 (U-12). Cup`en er stadig lige så meget for de hold, som måske ikke ligefrem er verdensmestre og er derfor fortrinsvis for A-, B- og C-hold.

Hovedvægten er lagt på håndbold, men for at udfylde tiden mellem kampene ved sådan et stævne, får spillerne mulighed for at gå i svømmehal. Det er selvfølgelig tilladt selv at medbringe spil.

Stævnet lægger således stor vægt både på det sociale og det sportslige samvær. Et led heri er, at alle hold, også vore egne, deltager fra fredag aften for at pleje det sociale samvær.


Alle deltagere får udleveret en Kondicup T-shirt,

som er inkluderet i deltagergebyret.


Hvad gør I nu ?

I forhåndstilmelder jeres hold pr. mail (alternativ via telefon) senest d. 1. februar 2019. Husk at informere om hvilken række det tilmeldte hold spiller i. Kommer der flere holdtilmeldinger end der er plads til, gælder princippet, først til mølle. Indenfor et par dage efter modtagelsen af tilmeldingen vil der blive fremsendt en bekræftelse pr. mail med betalingsoplysninger til brug for betaling af holdgebyr. Holdgebyr betales indenfor 7 dage fra modtagelsen af bekræftelsen for at opretholde tilmeldingen.

 

Deltagertilmeldingen og deltagerbetalingen kan vente til d. 15. februar 2019.

Vi henviser til siden med dispensationsregler, særregler m.v., som gælder ved stævnet, så der ikke skal ske tilmeldinger af hold på forkert grundlag.

 

Stævnegebyr : 900,- kr. pr. hold

Bespisning og : 450,- kr. pr. deltager (også ledere)

overnatning, : Overnatning fredag og lørdag nat.

som dækker Bespisning: Lørdag: morgen-frokost-aften

Søndag: morgen-frokost

Drikkevarer er med i prisen

(Fredag aften har man selv mad med)

Antal kampe : Minimum 4 pr. hold.

Spilletid : 2x13 min. (op til 2. min. Pause ved halvleg og 2. min mellem kampene)

Præmier : Der er medaljer til alle 1.- og 2. pladser både i A, B og C-finalerne.

 

Tilmelding : Pr. mail rene@herl.dk

Eller : Pr. telefon: René Laursen 20816301

Spørgsmål el. lign : Så kontakt ovenstående.

Gudum Nissum IdrætsForening (GNIF) | Skolevænget 5 | Nørre Nissum | 7620 Lemvig | CVR 33 33 55 71